מרצדס חשפה מתיחת פנים של מרצדס CLA שתוצע הן בגרסת הסדאן והן בגרסת השוטינג ברייק (סטיישן-קופה).

שתי הגרסאות זוכות לעדכוני עיצוב מעודנים הכולל תאורת לד כסטנדרט וגריל מוגדל עם סבכת "כוכבים", בעוד שהגרסה החמימה AMG 35 זוכה לסבכת "פאנאמריקנה" בעלת הפסים האורכיים שהייתה שמורה בעבר רק ל-AMG 45 הבכירה. בנוסף, עודכן הפגוש האחורי עם דיפיוזר חדש ומוצעים חישוקים בעיצוב שונה. 

מרצדס CLA 2023 נחשפה לאחר מתיחת פנים
צילום: מרצדס

בתא הנוסעים יש שימוש רב יותר בחומרים ממוחזרים, וגרסאות הבסיס מקבלות שני צגים בגודל 7 אינץ' ו-10.25 אינץ' (שני מסכי 7" בעבר) שניתן לשדרג בתשלום ליחידות התאומות בגודל 10.25 אינץ' המוצעות כסטנדרט בגרסאות היקרות יותר. בדומה לדגמי מרצדס אחרים שעודכנו לאחרונה, גם ה-CLA מוותרת על ממשק השליטה של מערכת המולטימדיה שהיה בין המושבים הקדמיים לטובת אזור אחסון, ומערכת ה-MBUX המעודכנת תתופעל מעתה רק באמצעות מסך המגע או תפעול קולי. מערכת הקול האופציונלית המתקדמת של Burmester עודכנה אף היא, וגרסאות הבסיס מציעות יותר אבזור תקני מבעבר. 

מרצדס CLA 2023 נחשפה לאחר מתיחת פנים
צילום: מרצדס

השינוי העיקרי מתחת למכסה המנוע הוא שהמנוע החשמלי של הגרסה ההיברידית 250 e מייצר כעת 109 כ"ס, שהם 7 כ"ס יותר מבעבר, למרות שההספק המשולב נותר על 218 כ"ס. כעת ניתן גם לטעון את הסוללה שלו עד 11 קילוואט, כאשר הדגם הישן קיבל רק 7.4 קילוואט של מתח AC.

גם ה-35 CLA זוכה לטעימה של כוח היברידי, בדמות מערך מתון של 48V. ההספק נותר ללא שינוי ב-306 כ"ס ואין שיפור בביצועים. 

מרצדס CLA 2023 נחשפה לאחר מתיחת פנים
צילום: מרצדס

אם זה לא מספיק ואתם מעוניינים בגרסת 45 הכוחנית, תשמחו לדעת שכעת היא מוצעת במהדורה חדשה בשם AMG Street Style. המהדורה, שזמינה בשני סוגי המרכב, משלבת צבע אפור ייחודי ומגוון שינויים ויזואלים בפנים ובחוץ, אך ללא שינוי במפרט המכאני.
 
ה-CLA המחודשת צפויה להגיע לישראל במחצית השניה של 2023.

מרצדס CLA 2023 נחשפה לאחר מתיחת פנים
צילום: מרצדס